Intrebari frecvente
Intrebari despre produse si comenzi
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Serviciu gratuit de apelare telefonica
Vizitatorii si clientii magazinului pot solicita sa fie sunati gratuit de catre un consultant de vanzari ulike.ro doar prin completarea numarului de telefon. Consultantii pot furniza atat informatii exacte despre produsele magazinului, cat si sa preia comenzile clientilor.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, ulike.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.
Cum cumpar
Selectarea produselor dorite
In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonulAdauga in cos. Veti fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare aCosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonulContinua cumparaturile.
Informatii pentru expediere
Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonulTrimite comanda. In cazul in care sunteti client nou, va trebui sa va creati mai intai un cont de utilizator, completand formularul de inregistrare prezent in pagina. Acest proces nu va va rapi mai mult de 1-2 minute, dupa care veti putea finaliza comanda. In cazul in care informatiile pentru plata sunt diferite de informatiile pentru expediere, selectati optiuneaCompleteaza o noua adresa pentru platasi introduceti informatiile dorite.
Finalizarea comenzii
Pentru a plasa comanda, selectati metoda de plata pe care o preferati si folositi campulComentarii comanda, care va permite sa trimiteti eventuale informatii suplimentare. Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cuTermenii si Conditiilepracticate, apasati butonulTrimite comandapentru a trece la pasul urmator.
In functie de caracteristicile comenzii Dvs. si de optiunile disponibile, este posibil sa vi se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, careia ii pot fi asociate anumite costuri de transport. Veti putea vizualiza valoarea costurilor de livrare inainte de finalizarea comenzii.